Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Kort & Yatzy

Publicerad 2010-11-15 19:41:58 i Allmänt

Denna dag, har vart kul :) . Efter jobbet har jag Vart med Emma :) Trevlig brud, vart Promenad Till DollarStore och Spelat massa kort och Yatzy. Chicago gick inte så bra för båda två bytte när vi hade köpstopp.. Lätt och glömma.

La in bilder från mobilen och hitta den här :P
Emmas rumpa ;P
Emmas arsel
Emma = snäll,  Fick en tröja, massa entré biljetter till Krogen, Och Av Kerstin Köttfärs :) . Fyller jag år?   Tusen Tack




Nu ska jag försöka lära mig mer om hur man fixar designen på Bloggen.  Hoppas jag får till den bättre, slutar väll med att jag råkar radera allt.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-16 19:51:48

haha va vi är snälla:D

när jag kommer hem igen blir det chicago och yatzy;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela