Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Skänk Pengar till Saras Julklappar! JulJul Fy Fan va kul!

Publicerad 2010-11-18 23:41:46 i Allmänt

Oj vilken kul dag!.

De va kul på jobbet :). Och efter jobbet vart det och gå på Kupolen, där handla jag present åt systeryster som blir mer och mer Tant. haha. Och choklad kalendern :) Som brukar sluta med att Jag vräker i mig alla direkt :P . Ska nog Köpa en till eller några till ;P .

Nu är det snart helg och denna helg blir det och ta det lugnt. Kanske shoppa Julklappar?. Ingen aning vad jag ska handla till mina käraste i år.  Men kommer nog på nå bra tillslut :) .

Tycker någon kan skänka mig pengar så jag kan köpa nå fina Jul Klappar. Lägg Pengarna i brevlådan i ett kuvert.

Tack på förhand! <3


Och om ni har förslag på vad Bloggen ska ha för innehåll så skriv gärna det =D .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela