Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Roligheter

Publicerad 2010-11-21 22:18:47 i Allmänt

Roligheter som hänt idag.


Julmarknaden Jag, Adde & Emma var på igår som bestod av typ 6stånd. 
Idag var Jag, Adde och Emelie dit, Vi var tvungna och dra dit Emelie, Bara för att vi skulle få lura henne haha. Oj va kul hon tyckte att marknaden var :P . Och en kul film fick jag på henne som ligger på Min FB.
Hur kan man ha så många skyltar för något som ar så himla litet, De Va den Minsta Marknaden någonsin. men va kul det var :) .

Sen vart det lite Kort mot Emma och Adde. Jag fick ena gången 4st Ess och en kung :) sen fyrtal i 6or eller vad det var. Adde fick dock fyrtal en gång också. Men För Emma gick det inge bra :P .

Nu Sitter hårfärgs medlet i håret. Blir lite mörkt hår. ser nästan svart ut nu. Men men Jag är van att det ej blir som tänkt.  Men Om man inte är rik så får det bli som det blir.





Denna helg har helt klart vart kul. 6Marknads Stjärnor :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela