Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Shoping

Publicerad 2010-12-29 00:07:35 i fest

Idag hände det nå underligt,  Jag Köpte en tröja på HM. Är helt chockad själv.  brukar annars bara handla underkläder och linnen där, men inte idag. Jag gick med Emma Och nu var det mer hon som gick fram och tillbaka på affärer :P 
Jag lär försöka hitta jeans för nu kommer jag knappt i några längre. Men det är bra att vikten har ökat :) .  Men Jeans ska det vara märke på, annars blir dom bara och ligga o skräpa. Lär städa gaderoben igen, kommer inte in där utan att allt rasar :( . Vart otroligt sur imorse när jag skulle ta ut kläder.

Nu ska jag Gratta Emelie Som fyller år Grattis Grattis MLI :D
Och ge henne ett paket. resten av paketen får hon imorgon.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela