Livet på helgen

Sara Andersson 1989

God Jul

Publicerad 2010-12-24 17:54:58 i Mat

God Jul Allihopa <3

Har Igår firat Jul med Andreas Familj och idag med min far.
Fått massa fina julklappar <3 Och gett bort massa bra julklappar :) . Och ätit super god Mat, tog till och med lite andra maträtter än vad jag brukar :) . Och Viktigaste av allt Trevligt Sällskap <3 .
Idag gjorde jag och Andreas ordning julbord åt Farsan, Vart verkligen jätte gott. och jag Lyckades med Potatisarna för första gången på länge. Nu blir det och ta sig en Dollis  och njuta,  Mums.


Verkligen Lyckad Jul :) .  Åh Vad Lycklig jag är :D





Längtar Tills imorgon Då blir det Riktigt skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela