Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Dröm Yrken

Publicerad 2010-08-27 00:59:29 i Allmänt

Yrken

Legat och funderat på vad jag egentligen vill jobba med, som jag brinner för och skulle trivas med och syssla med varje dag. Frågan är ju hur jag ska kunna göra för och lyckas?.

Mitt dröm jobb Är att designa olika rum/hus med möbler och prydnader, och tapetsera om och måla osv, Och sedan Sälja. :) . Då kommer ju mitt problem för design skolan, att jag ej kan rita och teckna upp så de syns vad det är och från olika synvinklar. Jag Får ta tag i det senare och starta upp egen firma :) .

Sedan finns det många jobb som man skulle kunna tänka sig och vill lära sig, Som keramik, och smycken tillverkare, få ett eget märke som blir känt. Eller lamp desinger. Och likaså  så skulle jag vilja jobba utomlands ett halvår (Grekland) Eller där det är varmt. så man får lite sol bränna ;) och erfarenhet.

Sedan blir det så att man tänker, Äh det är bara ett dröm jobb det kommer aldrig bli så.
Men Hallå!! man får väll sikta in sig på att det ska gå :)

Kommentarer

Postat av: ADDE

Publicerad 2010-08-27 20:35:03

du kan om du vill söt =) älskar dig pussas

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela