Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Vilka dagar haha

Publicerad 2010-08-17 23:38:52 i Allmänt

Måndag :  var och köpte ny kamera och mobil och shorts, evigheter sen jag köpte något åt mig själv , Så nu blir det och ta fest bilder :D , Och bilder på Andreas när han ej vet om det Mohahaa. lär börja ta bilder på när Maria äter pizza igen, har en del bilder :P varje gång hon skär upp en pizza  vilken tradition vi hade Haha :P .


Tisdag:
Brännde mig två gånger på ugnen :( och efter det stänkte det iväg från stekpannan rätt på magen , (AJJ)

Tapetserat ett rum idag jobbigt som fan med mönster passning i gamla hus som ej är raka :( . intill omöjligt att få det perfekt.


Tittat på bilder :) alltid lika kul , så mycket minnen de kommer när man ser på kort :) .
Underbara minnen sen förra året på min och Andreas camping vända :) Underbart och tälta ;D .
Har inte tältat en enda gång iår, lär slå upp ett tält innan frosten kommer. Tälta och dricka en kall öl och fiska kan det bli bättre? Nepp de kan det nog inte .

Typ funderat hela dagen vad jag ska göra efter jobbet, så kom jag ej på något. har ett socialt liv på helgen, vardagarna hinner man inte göra något knappt.
Jag är fan inte social med någon på vardagarna det blir facebook efter jobbet och va med Andreas <3  eller titta på tv eller film.  tog en snabb rök med grannen oxå :) .

Käkade bakpotatis idag Fan va gott det är.

Känner mig lycklig på ett konstigt vis :) . 

Kanske ska man ta och sova?.
two and a half man på tv :)
Nä nu blir det och Pussa killen godnatt för nu blir det och sova. De vart ett tråkigt inlägg, hoppas jag förstörde någon minut för er hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela