Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Roliga Skämt :D

Publicerad 2010-08-03 23:07:56 i Allmänt

Gunnel suckar och säger till sin väninna Frida:
- Finns det äkta män som inte vänsterprasslar under sina tjänsteresor???
Frida efter en stunds tankearbete:
- Ja... Astronauterna..



- Brukar du prata i sömnen?
- Nej, men jag pratar när andra sover.
- Hur kommer det sej?
- Jag är lärare...


En man låg sjukhus med svåra skallskador.
- Hur kunde du bli så här illa skadad? undrade läkaren.
- Jag lekte flygplan och drack bensin, svarade mannen.
- Men det får man väl inga skallskador av?!
- Nä inte först. Men sen tog bensinen slut, och då störtade jag!


Det var en gång en polis som stod ute på gatan, så kom en liten pojke fram och sa:
- Har herr polis sett en hund?
- Nej sa polisen.
- Hur många år har du varit polis?
- Jag har varit polis i 20 år.
- Och du har aldrig sett en hund!?

Två män på en öde ö.
Då säger den ena:
- Ska vi leka kurragömma?
Då säger den andre:
- Ok, men det är min tur att använda palmen...


Pappan tog sin son med på ett politiskt möte. Efter mötet frågar sonen:
- Pappa, vad är en kamrat?
- Det är du och jag (typ).
- ...folket då?
- Det är mamma kan man säga.
- Framtiden då?
- Lillebror kan man säga.
Senare på natten vaknar pappan av sonen som skriker:
- Kamrat, väck folket! Framtiden luktar skit!



Mimmi, Maria och Cissi åkte upp till himlen.
Då sa Maria:
- Gå inte på de rosa molnen för då får man en ful kille!!!
Nästa dag kom Maria med en ful kille i alla fall, och då frågade Cissi och Mimmi:
- Vad har hänt?
Maria:
- Jag gick på rosa molnen och trillade ner...
Nästa dag kom Mimmi med en ful kille, och då frågade Cissi och Maria vad som hänt??
Mimmi svarade:
- Jag gick på de rosa molnen!!!!
Nästa dag kom Cissi med en söt kille, och då frågade Mimmi och Maria vad som hänt??
Den söta killen svarade:
- Jag gick på de rosa molnen...


Hur gick det med överaskningsmiddagen för din nya pojkvän?
- Jättebra. Han kommer ut från sjukhuset nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela