Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Panik i morse!! Försenad men ändå inte!

Publicerad 2010-08-18 15:25:02 i Allmänt

Vaknade av väckar klockan imorse och såg att klockan var 9,20 och jag skulle börja jobbet 8a.
Himla trött i morse. skynda på mig kläder och drog i mig kaffet snabbt, har nog aldrig gått så fort, sedan pussa jag Andreas, som var hemskt trött oxå, sedan gick jag iväg till jobbet och det var massa bilar på parkeringen, så jag fick en tanke på om det var röd dag. sen när jag typ kommit till jobbet, skrev adde Klockan är 7. Haha , Och dörren på jobbet öppnas ej fören 8a, så det var bara och gå hem igen.
Måste ställt in tiden på mobilen fel.
Hahaha

Idag:
Tacos fan va gott det var :) .
Sedan blir det bauget med sallad sedan chips.
Längtar till maten smällt så man kan börja äta baugetten ;D . Hemskt hungrig idag.


Höller på och tvättar alla målar kläder. och nu blir det och tillägna tiden med Gubben :)



Bild på mig, första gången jag var till Andreas, och då var det fest, sedan längre framöver började vi träffas :)

Fest hos killen innan vi började träffas :)

Kommentarer

Postat av: ADDE

Publicerad 2010-08-23 10:06:03

så söt <3 älskar dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela