Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Osmart eller inte insatt. Det är nog båda

Publicerad 2010-08-31 22:43:34 i Allmänt

Val 2010 ?
Jadu!
De jag lärde mig i skolan är helt borta, funderar på hur jag äns vart godkänd ? För jag har ingenaning längre, och är inte intresserad alls, bara cruisingarna ej försvinner och inte bensinen priset går upp. så vad finns det då för parti? och sätta en gräns på hur många invandrare det ska få tas in. Skulle va bra om det vore som Norge.
Exempel på hur insatt jag är:  Grannen hade en bild på reinfelt (statsministen), och jag fråga om det var hennes pappa! . haha och de va de ju inte, har/hade ingenaning hur han såg ut.
Det jag skulle vilja rösta om  är och ta bort kunga familjen men det hör väll inte till valet nu?!.

Dumförklarar mig själv..

Kanske eller ska man läsa på lite om vad man ska välja? Hmm, De får bli en dag då det absolut inte finns något och göra! om det inträffar.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela