Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Ommöblering och städnig

Publicerad 2010-08-31 14:41:11 i Allmänt

Tapetserat ett sovrum idag, har ingen aning om hur många lägenheter jag gjort om med tiden men det är då mer än 80 stycken det är då säkert. och de värsta är och tapetsera om en etta där någon bor och de ej går och komma fram med stegen eller sig själv. Det tar så lång tid då!. Och ännu värre om taket ska målas. då är det katastrof!!


Idag. Blir det och städa och möblera om lite, sätta upp platt tvn på väggen istället för bordet det står på nu, Så kommer vi få mer utrymme i sovrummet. Har hemskt mycket möbler för så litet utrymme, så det blir och se så stökigt och svårt städat blir det också.

Idag känner jag för skate musik, Green Day och skumdum osv :) . Time of your life med Green Day är så himla skön låt. Dock behöver jag bättre högtalare till datorn, så jag kan spela all min musik, och störa Emma Grannen :P. som komentera byt låt nyss.

Kanske ska beställa klipp tid idag om jag orkar, Men vet ej vilken frisörsalong i borlänge som är bra?. Ett måste är att den talar svenska som klipper mig. och ingen tant frisörsalong.
Om någon ska köpa en ny platttång, så köpte jag en bra igår som funkar på blött och torrt hår och upp till 230grader. Remington är märket. och blir varm på 30sekunder, Håret håller sig platt. :) .

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-09-05 21:35:10

http://www.attitydonline.com/ dom är riktigt bra:) ligger vid konsum mitt på stan:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela