Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Napp

Publicerad 2010-08-03 22:32:32 i Allmänt

Morgonen började med att adde ej tyckte om min dröm..
och sedan på dagen så fick grann flickan diska upp all disk hemma :). Bra med Lyx, tror hon är anlitad för o diska resten av livet eller till vi har diskmaskin :P .
sedan var det grillning som jag skyller ifrån mig på att det ej var jag som brännde kötet :P (Fast de var jag).
och ta det lugnt en liten liten stund, sedan fick jag damp av att ta det lugnt som vanligt, så då drog vi ut i kära bilen och fiska o lite annat  ;)  fick oss ett napp, plus en gädda fick adde. Så Nu känner han sig nöjd.
blir o lägga sig framför tv och datan o se på weeding singer. och äta lite godis  ;) ..

Adde gick en halv mil och hitta en enda svamp Hahahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela