Livet på helgen

Sara Andersson 1989

måndag film mys med andreas

Publicerad 2010-08-02 19:52:29 i Allmänt

De är typiskt när man är frisk klagar man på hur mycket man har och göra, och att man aldrig har tid och ta det lugnt.
Men När man är sjuk då får man damp av att ta det lugnt. då vill man göra så mycket, men man orkar knappt ta sig upp ur sängen.

Och typiskt att jag blev sjuk just när en vän och hans vänner kom från jönköping hit :( . hoppas jag frisknar till snabbt så jag kan träffa er.  :) .
classic car week är ju nu oxå.  

Andreas var då söt idag :) , han köpte hem pizza och filmer och godis och läsk. jag var jätte hungrig , men gick ej så bra o äta när halsen svällt igen :( .  ska nog låtsas vara sjuk sedan när jag är frisk, om de blir sånt lyx av killen :)


Behöver en voltaren!!!, alvedon är så himla äckligt, hinner ju smälta i munnen innan jag lyckas svalt den. Bläää

Nu väntar jag på att grabben ska komma hem igen så vi kan fortsätta se på nästa film :) .





Hatar när någon driver eller så med en på skoj :( , För de känns som fan när man bryr sig så ......
Förstod att de skulle visa sig dagen där på att allt var ett skämt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela