Livet på helgen

Sara Andersson 1989

lördags Party

Publicerad 2010-08-01 22:02:24 i Allmänt

Vart lite ändringar i planerna vad vi skulle göra på Lördagen.
Men det vart kul iallafall :) .

De blev och dricka lite först hemma med några, sedan ut mot krogen .

På stan var det en bil med husvagn som brännde däck, och jag sa bränner husvagnen däck?, alltså jag sa husvagnen så man skulle fatta om det var bilen med husvagnen :P . Men blev dum förklarad och de trodde jag var dum ihuvet och att jag trodde husvagnen brände däck..  man måste nog vart med för o förstå :P .
På krogen träffade vi på en vän som vi ej sätt på ett tag och de va skoj som fan och se han igen :) .
Dansade runt och drack lite öl. sedan tog jag fel på en person :P . hon var lik en annan som fan.

Sedan drog vi hem på efterfest hemma, för jag o killen vart utmanade på wii, och de säger man ju ej nej till. Men behöver ju ej nämna vem som vann eller förlorade osv. :( . Fusk var det, tror någon stod utanför med en wii dosa och sikta klotet helt galet åt mig . hahah

slutade med att den sista personen lämnade festen vid 5.

sedan när jag vaknade hadde/har jag feber och ont i halsen och förkyld, allt bara kom på en dag :( .

nu blir det MR bean :)
om jag orkar hålla mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela