Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Fest fest fest

Publicerad 2010-08-22 10:56:17 i Allmänt

Fredagen började bra :)
Vi festade här hemma  jag sandra emma jossan och adde, 
Körde den gamla leken  Jag har aldrig!
Mycket kul som man fick veta :D . som man aldrig kunnat ana.
Sedan runt tolv drog vi oss ner på stan där det var cruising, och där mötte man flera folk man kände :) .
Sedan vart väll allt knas, inte bara för mig utan för flera personer. men men allt i livet kan ju inte gå som man vill!.



Lördagen
vart det och ta massa öl igen, var med syster på två olika ställen och träffade nya folk, jag ej sätt förr. sedan gick jag på fest hos sandra Där jag inte kände en kotte haha, sedan vart det en tur till mellsta som vart kortvarig max 10min om äns det!.  hörde låten jag ville höra i allafall :) .



Funderar på hur fan en känsla kan få en så jävla konstig? hur man äns kan få en sån känsla, och hur man får bort en känsla! .    Och hur man sitter och hoppas  även fast det är kört!. 
Va fan är det med mig, hur kan jag va så dum och tro något, varför hoppas jag , jo för jag vill så gärna ;( .
Jag vill bara inte vara en i mängden jag vill mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela