Livet på helgen

Sara Andersson 1989

;D lite Porrigt

Publicerad 2010-08-23 18:43:23 i Allmänt

Kanske addes present ;D .
;D ;)dress

;D



Fast Inte dom brudarna ;P haha . bara dresserna :)
(Lek) Är ett måste :) .

Andreas Blir 25år och vad ska man hitta på och köpa?,
Andreas är En underbar person :) Längtar tills du blir 30 ;D . hihi Pussas.
Och Andreas den jäveln skrämde mig när jag kom ut från toa igår, skrek nog så alla i huset hörde!!
Han påstog att jag retat han, haha skulle väll aldrig jag göra!. ;)

Är på bus humör idag. :D och vem får stå ut med det om inte gubben :) , dunkar musik medans han typ försöker sova :P .

Längtar till Onsdag för då blir det sara och maria röjj :) . shopa jääej.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela