Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Andreas Födelsedag <3

Publicerad 2010-08-29 22:56:28 i Allmänt

En lyckad Dag

Emelie kom med tanken på att fixa en överasknings fest åt Andreas Som fyllde 25år.
Jag började skriva runt till folk och se om de kunde komma, och adde fråga varje gång jag fick sms vem som skriver, jag sa att det var en som skulle hjälpa mig med ett paket.
Jag förklara för adde att det blir att förfesta hos johny  och sedan bowla och ut på krogen, han trodde sten hårt på det! Jag hade bokat bana osv :P .


Morgonen: Började med att jag var bakis efter fredags kräftfesten.
Mamma o familjen kom på tårta vid halv 12.

Sedan vid 17 skulle vi iväg och äta tårta hos en annan för och fira adde,
sedan vart det fort tillbacka hem och fixa sig och packa ner öl.
och frågan då var ju hur vi får med oss sterion till johnny utan att han undrar något, så jag gick ut och ringde ett samtal till johnny att han skulle ringa till adde och säga att vi skulle ta med oss sterio för hans slutade funkera, och att sedan berätta när vi kommit fram att den börja funka igen.  Och de funka :) . sterion kom med och vi tog taxin till johnny.
sedan drack vi där och invänta att folket skulle komma dit, dock vart det himla mycket folk som skulle komma, men kom ej.
Så vi bestämde oss för och börja röra oss ner ändå, och jag skulle packa ner addes jäger i väskan, då sa han - jag hinner aldrig dricka upp den där innan bowlingen, så han gömde den i städ skåpet.
Och vi bestämde att johnny skulle komma efter för han skulle kunna ta med sterio och jägern som jag berätta vart han ställt.
Sedan när vi kom ut så börja jag och emelie gå ner mot scenen och jag låtsades prata i mobilen och vara sur, Adde skrek Vart ska ni ni går ju åt fel håll!! Vi kommer aldrig hinna till bowlingen i tid. Vi fortsatte gå trots han ropa, och då trodde han att vi skulle ner och pissa, Adde gick med sylvia, som sa - Nä men vi går efter och ser vad dom ska göra.
Jag och emelie gick ner och satt oss vid ett bord där folket satt, och adde såg ej och fatta inte äns då, han trodde de bara var några som var ute och festa, inga som vi kände, sen när han kom fram så så han att det var folk han kände, och sedan kom johnny med jägern och Stereon :) . och festen kunde börja! Sedan kom det fler folk, och adde bestämde sig för och bada näck vid bryggan och julade ner i vattnet och de var välldans grunt så nu har han blåmärken.  sedan när nisse och hans sällskap kom så bada nisse och adde igen. Sedan tog vi taxi in till stan där det blev engelska och sedan Flamingo :) . Där vi träffa fler folk.

Adde var överlycklig över all överaskning :) så en tår i ögat fick han :)
Så glad att han fick en så bra kväll :)

Älskar dig Andreas Du är en underbar person som alltid kommer finnas i mitt hjärta, så glad att jag fick lära känna dig.   Nu ska du få en stor Puss på häcken



Skriv och komentera om ni haft en rolig överaskning eller blivit överaskade någon gång?!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-08-29 23:34:49

hehehe ja de var verkligen roligt att se min bror att han blev så överaskade när jag kom på iden om festen för han hehe:):D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela