Livet på helgen

Sara Andersson 1989

2år 10månader

Publicerad 2010-08-24 16:04:19 i Allmänt

Utomlands öl

Nu Har jag och kille vart tillsamans i 2år och 10Månader.
Massa kul vi gjort :) .

  • Alla Fiske turer då jag fått störst fisk :).
  • Åbo båt resa,  haha Så fort en hiss öppnas ;D hihi. Tror du vart lite rädd va :P  vilka tider jag brydde mig inte och gjorde det överallt haha :) .
  • Ullared och Fiske turer runt vättern och värnen Och Hjo!
  • Greklands semestern som var underbar <3 Kul med många fina bilder sen då :) Och roliga bilder då fler och fler titta på än när man sola i bara string. började med första bilden en titta sen nästa bild två och så fortsatte det, och adde märkte inget då.
  • Ålands semestern 2010 med familjen :)
  • Naken badningar
  • Cruisingar
  • Fester
  • Mys kvällar
  • Julafton
  • flytten ihop till lägenheten
  • schack och kort time
  • tv kvällar
  • minigolf
  • bowlingar
  • alla kramar och pussar ;)
  • middagar
  • Tältningar
  • Mazdan
  • Båt turer
Kan fortsätta skriva hur länge som helst allt vi gjort :) , men nu ska jag ta och göra lasagne åt dig gubben.
Hoppas det smakar bra.

Helt ärligt Du är för underbar för mig!

Till dig Andreas som även är min bästa killvän :)
Du vet mer om mig än vad jag själv vet i mellan åt :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela